Jótállás

 

Áruházunkban csak hivatalos magyar garanciával rendelkező, regisztrálható termékek találhatóak, ingyenes országos kiszállítással!

 

Alba Klíma (F-concept Kft.) által forgalmazott berendezésekre a szakszerű beüzemeléstől számítva  gyártónként eltérő jótállási időt vállal.

A jótállási idő minden esetben a telepítés/beüzemeléstől kezdődik.

Alapjótállás: 12 hónap

Kiterjesztett jótállás: Nem vonatkozik a nem lakossági felhasználókra, ahol szerver és egyéb számítógép szobák klímatizálására, élelmiszerüzletek, ipari létesítmények, laboratóriumok, szórakozóhelyek, nagykonyhák és irodák klímatizálására használják.

A készülék üzembe helyezését, karbantartását/tisztítását csak érvényes klíma szerelői zöldkártyával rendelkező klímaszerelő végezheti!

A garancia érvényét veszti, ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget, vagy ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult, és amennyiben a készülék beüzemelését olyan személy végzi, aki nem rendelkezik klíma szerelői zöldkártyával.

A számláknak vagy garanciajegynek mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)

 

Albaklima nem tartozik felelősséggel rendszertervezési hibából, szakszerűtlen szerelésből és mozgatásból, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért. A jótállás érvényét veszti, ha a leszállított berendezéseket jogosulatlanul helyezték üzembe vagy átalakították.


 

Cascade: 

Alapjótállás időtartama: 24 hónap

A CASCADE klímaberendezéseket vásárló, fogyasztónak minősülő végfelhasználók részére lehetőséget biztosítunk 60 hónap teljes körű garancia igénybe vételére, melynek feltétele a készülékek (díjmentes) regisztrációja. Évente legalább két alkalommal karbantartás elvégzése, melyet klímaszerelésre jogosult szerelő végez

Részletes feltételek lent.

A kiterjesztett garancia a következő Cascade klímaberendezésekhez vehető igénybe: oldalfali mono-splitkészülékek, oldalfali multi-split rendszerek, kazettás, légcsatornázható és mennyezeti split berendezések. Egyéb termékekre (pl. VRF rendszerekre, mobilklímákra stb.) nem vehető igénybe kiterjesztett garancia.

 

részletes leírás:

https://www.cascadeklima.hu/garancia/

 

Daikin

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Lakossági (RAC) mono és multi berendezések esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás) további 24 hónap. (Összesen: 36 hónap)

 

Fisher: 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Mono split klímaberendezések (egy kültéri, egy beltéri) esetén Ön akár 60 hónap garanciára is jogosult, amennyiben eleget tesz kiterjesztett garanciális feltételeinknek.

(A kiterjesztett garancia feltételeit itt olvashatja!)

 

részletes leírás, regisztráció: 

https://www.fisherklima.hu/klima-regisztracio/userreg

 

FUJITSU: 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Az Eladó (Importőrrel együttműködve) az oldalfali mono és multi split klímaberendezésekre összesen: 120 hónap időtartamra kiterjeszti a kellékszavatossági kötelezettségét.

 

A kiterjesztett garancia plusz feltételei Fujitsu klímaberendezések esetében:

• Származás igazolása (az Importőr beazonosíthatósága);

• csak az interneten regisztrált, és folyamatosan követett berendezésekre és a regisztrációs felületkötelező rovatainak kitöltése - különösen a rendszeres karbantartásnak a vezetése - esetén érvényes;

• a kiterjesztett garancia” vonatkozik minden „komforthűtési” célra használt oldalfali mono és multi split klímaberendezésre. „Komforthűtés” a lakásban felszerelt (a lakást nem használják idegenforgalmi célokra), jellemzően nyári időszakban működő készülék, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre is használnak.;

• a végfelhasználónak meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát;

• az internetes felületen történt regisztrálás, a vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv/munkalap, a karbantartást igazoló munkalapok, vagy számlák közül bármelyik hiányzik, akkor a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti.

 

Karbantartásra vonatkozó szabályok

A minimális, évenkénti karbantartás gyakoriságát az üzembehelyező határozza meg az üzemeltetés módjától (hűtés/fűtés, vagy mindkettő) és a környezet levegőjének tisztaságától függően.

A karbantartással biztosítani kell, hogy a berendezés tiszta legyen és a hőcsere megtörténhessen. A szűrők tisztítása mellett biztosítani kell, hogy a kül- és beltéri egységekben is a hőcserélők és a motortestek is tiszták legyenek. Ellenőrizni kell a gáztöltetet és az elektromos csatlakozásokat. A karbantartást bármely megfelelő képesítéssel, F-gáz vizsgával rendelkező klímaszerelő elvégezheti, nem csak az üzembehelyező, de ennek igazolásához a számla és a jegyzőkönyv szükséges.

 

részletes leírás, regisztráció: 

https://www.fujitsuklima.hu/kiterjesztett-garancia

 

Galletti:

Fogyasztónak minősülő vásárlóink a termék átadásától (üzembe helyezésétől) számított 1 év időtartamban jótállási igénnyel, 2 év időtartamban kellékszavatossági igénnyel fordulhatnak az Eladóhoz, valamint a forgalomba hozataltól számított 2 év időtartamban termékszavatossági igénnyel fordulhatnak az Importőrhöz.
Fogyasztónak nem minősülő vásárlóink a termék átadásától (üzembe helyezésétől) számított, folyadékhűtők és hőszivattyúk esetén ​1 év, míg  fan-coilok esetén 2 év időtartamban kellékszavatossági igénnyel fordulhatnak az Eladóhoz.

A berendezés rendszeres, szakszerű karbantartást igényel, melynek hiánya esetén a készülék elveszíti a garanciát.  Minimális, évenkénti karbantartás.

 

részletes leírás:

http://galletti.hu/news/regulations/garancialis-feltetelek

 

GREE:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Az Eladó (Importőrrel együttműködve) az oldalfali mono és multi split klímaberendezésekre összesen: 36 hónap és a kompresszorra  további 24 hónap időtartamra kiterjeszti a kellékszavatossági kötelezettségét alábbi feltételekkel:

Származás igazolása (az Importőr beazonosíthatósága);

 évi egyszeri rendszeres karbantartásnak a vezetése - esetén érvényes;

 a kiterjesztett garancia vonatkozik minden „komforthűtési” célra használt oldalfali mono és multi split klímaberendezésre.

„Komfort hűtés” a lakásban felszerelt (a lakást nem használják idegenforgalmi célokra), jellemzően nyári időszakban működő készülék, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre is használnak.;

a végfelhasználónak meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát;

 a vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv/munkalap, a karbantartást igazoló munkalapok, vagy számlák közül bármelyik hiányzik, akkor a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti.

 

HEC:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

A jótállási határidő a termék vevőnek való átadásától kezdődik! 
Kiterjesztett jótállás: Az Forgalmazó / Importőr a z Alapjótálláson felül a következő termékekre az alapjótállásnál
hosszabb időre szóló (Kiterjesztett jótállás) vállal az alábbi feltételekkel:

HEC  berendezések esetén – az alapjótálláson felül - további 2 év, évi egyszeri számlával igazolt karbantartás

elvégzése esetén (összesen 3 év).

 

 

Hamilton Digital:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Az Eladó (Importőrrel együttműködve) az oldalfali mono és multi split klímaberendezésekre összesen: 36 hónap időtartamra kiterjeszti a kellékszavatossági kötelezettségét. A kiterjesztett garancia plusz feltételei HD klímaberendezések esetében:

származás igazolása (az Importőr beazonosíthatósága);

 csak az interneten regisztrált, és folyamatosan követett berendezésekre és a regisztrációs felület kötelező rovatainak kitöltése - különösen a rendszeres karbantartásnak a vezetése - esetén érvényes;

 a kiterjesztett garancia” vonatkozik minden „komfort hűtési” célra használt oldalfali mono és multi split klímaberendezésre. „Komforthűtés” a lakásban felszerelt (a lakást nem használják idegenforgalmi célokra), jellemzően nyári időszakban működő készülék, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre is használnak.;

a végfelhasználónak meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát;

az internetes felületen történt regisztrálás, a vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv/munkalap, a karbantartást igazoló munkalapok, vagy számlák közül bármelyik hiányzik, akkor a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti.

 

részletes leírás, regisztráció: 

https://www.hdklima.hu/kiterjesztett-garancia

 

Mobil klíma: 36 hónap


 

HISENSE:

Alapjótállás időtartama: 36 hónap

Komplex garanciális rendszerünk keretén belül a Fogyasztónak minősülő vásárlóink a termék átadásától (üzembe helyezésétől) számított 1 év időtartamban jótállási igénnyel, 2 év időtartamban kellékszavatossági igénnyel fordulhatnak az Eladóhoz, valamint a forgalomba hozataltól számított 2 év időtartamban termékszavatossági igénnyel fordulhatnak az Importőrhöz.

Társaságunk a Hisense oldalfali mono és multi split klímaberendezésekre 3 év időtartamra kiterjeszti a kellékszavatossági kötelezettségét a jelen leírásban meghatározott feltételekkel és tartalommal. Társaságunk komplex garanciális viszonyrendszeréről az alábbiakban tájékozódhat.

 

részletes leírás:

https://www.hisense.hu/garancia-reg

 


 

HITACHI: 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

 Lakossági (RAC) mono és multi berendezések esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 108 hónap.

(Összesen: 120 hónap)

Ipari Utopia Set Free rendszerek esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 12 hónap.

(Összesen 24 hónap)

Yutaki hőszivattyúk esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 24 hónap.

(Összesen 36 hónap)

 

INVENTOR:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén

 

részletes leírás:

http://www.inventorklima.hu/inform%C3%A1ci%C3%B3k/78-garancia-kezel%C3%A9s.html

 

LG:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén

(garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)

2015. június 15-től 10 év garancia minden Magyarországon vásárolt LG Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás munka- és kiszállási díját és

További 24 hónap minden egyéb alkatrészre.

(Összesen: 36 hónap)

 

Midea: 

Alap jótállás időtartama: 12 hónap teljes körű 

További jótállás: 48 hónap teljes körű.

A garancia érvényesítésének feltétele az évi minimum 1 számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás.

(csak a Midea oldalfali lakossági monosplit készülékekre),

(Összesen: 60 hónap)

 

Párátlanító és ablak klíma készülékekre: 12 hónap garancia

 

MDV:

Alap jótállás időtartama: 12 hónap teljes körű

További jótállás: 48 hónap teljes körű.

A garancia érvényesítésének feltétele az évi minimum 1 számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás.

(Összesen: 60 hónap)

 

részletes leírás: 

https://mdv.hu/guarantee

 

 

NORD, Cooper & Hunter (C&H): 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

 Lakossági (RAC), multi berendezések esetén – az alapjótálláson felül – további 48 hónap,

a jótállási időszak alatt minden évben, évi egyszeri számlával igazolt elvégzése esetén vagy munkalappal igazolt karbantartás elvégzése esetén

(Összesen: 60 hónap)

Párátlanító és mobilklíma berendezések esetén - az alapjótálláson felül – további 48 hónap

(Összesen: 60 hónap)

Ipari (CAC) hőszivattyúk, hő visszanyerők, fan-coilok esetén - az alapjótálláson felül – további 12 + 24 hónap (12 hónap teljes körű + 24 hónap a kompresszorra),

évi egyszeri számlával igazolt vagy munkalappal igazolt karbantartás elvégzése esetén (összesen 24 hónap teljes körű + 3 év a kompresszorra)

 

Panasonic:

A Pansonic klíma berendezésekre a Panasonic South-East Europe Kft mint a Pansonic klímaberendezések Magyarországi importőre 2 + 3 év garanciát vállal. (2 év általános garancia és plusz 3 év a kompresszorra)

  

A garancia további feltételei:

- Évenkénti kétszeri számlával igazolt klímatisztítás.

- Karbantartási napló helyes kitöltése (garancia füzet)

- Szakszerű üzembe helyezés.

- A készülék rendeltetésszerű használata.

 

Nem garanciális meghibásodások:

- Kezelési útmutatótól eltérő használat

- Elemi kár okozta hibák (külső sérülések stb…)

- Feszültség ingadozás okozta meghibásodások

 

Rcool:

3+2 év kiterjesztett garancia. A jótállási jegyben előírt karbantartás mellett a készülékre 3 év, míg a kompresszorra további 2 év garanciát vállalunk.

Az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás).

 

részletes leírás:

https://59d9fe03-598c-4ce6-a89d-5f52db649289.filesusr.com/ugd/9ed713_e1bd8d61a37d4069bab27b82b8f1e307.pdf

 

 

Samsung:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Kiterjesztett jótállás időtartama (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül:

az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén

(garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)

További 12 hónap + 36 hónap kizárólag a kültéri egységben lévő kompresszorra. 

A kiterjesztett jótállás további feltétele a számlával igazolt évi legalább egyszeri karbantartás. A regisztrációt a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett internetes oldalán a https://www.samsung.com/hu/support/warranty/ vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán lehet megtenni.

 

SYEN:

Jótállási idő: 36 hónap

és további 24 hónap a kompresszorra

Jótállási feltételek:

• Pontosan kitöltött jótállási jegy

• Szakszerű üzembe helyezés.

• A készülék rendeltetésszerű használata.

(évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)

(Összesen: 60 hónap)

 

 

TCL:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Ha a fogyasztónak minősülő végfelhasználó díjmentesen regisztrálja a vásárolt készüléket, akkor igénybe veheti a 3 éves teljes körű garanciát.

A 3 éves kiterjesztett (teljes körű) garancia feltételei:

(Összesen: 48 hónap)

 

Tosot:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap

Az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén

(garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)

 

(kivéve azokat a termékeket, ahol külön megjelöljük a hosszabb időtartamot)

 

részletes leírás:

http://www.tosotshop.eu/garancia_8

 

Toshiba:

36 hónap teljes körű 

 

A jótállási jegyen feltüntetett típusú, gyári számával azonosított TOSHIBA gyártmányú klímaberendezésre a 151/2003. (IX.22.) és 72/2005 (IV. 21.) Korm. rendelet, a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről a
jótállási jegyben foglaltak szerint a gyártó által biztosított, a vásárlástól számított 36 hónapig terjedő jótállást vállalunk.
A vásárló jótállási igényét a készüléket eladó vagy a telepítést elvégző szakszervizen keresztül jelen jótállási jeggyel érvényesítheti a vásárláskor kapott fizetési bizonylat egyidejű bemutatása esetén. A jótállási jegy érvényességének feltétele, hogy a TOSHIBA gyártmányú klímaberendezés típusa, gyártási száma, a kereskedő neve, az eladás, vagy az üzembe helyezés napja pontosan kitöltve, szabálytalan javítás, törlés vagy átírás
nélkül szerepeljen. Valótlan adatok bejegyzésével a jótállási jegy érvényét veszti. A jótállás akkor vehető igénybe, ha a készülék meghibásodása a TOSHIBA által okozott nem megfelelő anyagbeépítés vagy elvégzett munka miatt
következett be. 
A jótállás feltétele, hogy a jótállási idő előtt (36 hónap) évente min. 2-szer, az üzembe helyezővel kötött megállapodás alapján a karbantartási munkálatokat elvégzik, továbbá a
 garanciafüzet szakszerű kitöltése.

 

 

Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse! 

 

Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

 

 

Általános garanciális feltételek:

A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. Korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a vásárlás helyén érvényesíthet számla vagy blokk felmutatása esetében. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10 kg-ot.

A berendezés üzembe helyezése különleges szakértelmet kíván ezért, azt csak arra kiképzett és engedéllyel rendelkező szakember végezheti. A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.

A jótállási igényt csak a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a megfelelően kitöltött jótállási jegyet, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylatot. Az érvényesítés szempontjából nagyon fontos, hogy fel legyen tüntetve az üzembe helyezési szelvényen a beüzemelő zöldkártya száma és a neve (cég esetén pecsét).

A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia

elvesztésével jár!

Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a (jótállási jegy, számla, üzembe helyezési szelvény) készülék tulajdonosának a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.

Tekintettel arra, hogy a berendezések állás közben is romolhatnak ezért (ha a terméket nem helyezték üzembe) a vásárlást követő 30. nap elteltével megkezdődik a jótállási idő.

Kérjük a vásárlás után a berendezéshez mellékelt kezelési utasítását és a garanciafüzetet olvassa el! Kérjük, hogy a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszerviztől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni. Abban az esetben, ha a beüzemelő nem érhető el, akkor hívja:

A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe!

A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

 

A garancia megszűnéseinek okai (ha a megbízott szerviz bizonyítja):