Ügyfélszolgálat: +36 20 523 6919 info@albaklima.hu

Jótállás

 

Áruházunkban csak hivatalos magyar garanciával rendelkező, regisztrálható termékek találhatóak, ingyenes országos kiszállítással!

 

Alba Klíma (F-concept Kft.) által forgalmazott berendezésekre a szakszerű beüzemeléstől számítva  gyártónként eltérő jótállási időt vállal. A jótállási idő minden esetben a telepítés/beüzemeléstől kezdődik.

Alapjótállás: 12 hónap

Kiterjesztett jótállás: Nem vonatkozik a nem lakossági felhasználókra, ahol szerver és egyéb számítógép szobák klímatizálására, élelmiszerüzletek, ipari létesítmények, laboratóriumok, szórakozóhelyek, nagykonyhák és irodák klímatizálására használják.
 

Samsung: (változás!)

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
Kiterjesztett jótállás időtartama (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 12 hónap + 36 hónap kizárólag a kültéri egységben lévő kompresszorra. 

 

LG:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
(az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) 2015. június 15-től 10 év garancia minden Magyarországon vásárolt LG Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás munka- és kiszállási díját és további 24 hónap minden egyéb alkatrészre.

 

NORD, Cooper & Hunter (C&H): 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
 Lakossági (RAC) mono és multi berendezések esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 48 hónap.
Párátlanító és mobilklíma berendezések esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül további 48 hónap.
Ipari (CAC) hőszivattyúk, hővisszanyerők, fan-coilok esetén: (az alapjótálláson felül, ami a kompresszorra 24 hónap) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 12 hónap. Összesen: 60 hónap

 

Midea: 

Alap jótállás időtartama: 12 hónap teljeskörű 
További jótállás: 48 hónap teljeskörű. A garancia érvényesítésének feltétele az évi minimum 1 számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás.
csak a Midea oldalfali lakossági monosplit készülékekre),

Összesen: 60 hónap

 

Párátlanító és ablak klíma készülékekre : 1 éves garancia

 

 

MDV:
 

Alap jótállás időtartama: 12 hónap teljeskörű
További jótállás: 48 hónap teljeskörű. A garancia érvényesítésének feltétele az évi minimum 1 számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás.

Összesen: 60 hónap

 

HITACHI: 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
 Lakossági (RAC) mono és multi berendezések esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 108 hónap. Összesen: 120 hónap
Ipari Utopia Set Free rendszerek esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 12 hónap.
Yutaki hőszivattyúk esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 24 hónap.

 

FUJITSU: 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
Az Eladó (Importőrrel együttműködve) az oldalfali mono és multi split klímaberendezésekre összesen: 120 hónap időtartamra kiterjeszti a kellékszavatossági kötelezettségét. A garanciavállalás során a Polgári Törvénykönyv 6:159. § (hibás teljesítési vélelem) nem alkalmazható, és a kiterjesztett garanciavállalás a Polgári Törvénykönyv 6:159. § - 6:167. § meghatározott kellékszavatossági jellegű felelősségvállalást jelent az alábbi feltételekkel. A kiterjesztett garancia plusz feltételei Fujitsu klímaberendezések esetében:

származás igazolása (az Importőr beazonosíthatósága);
 csak az interneten regisztrált, és folyamatosan követett berendezésekre és a regisztrációs felület kötelező rovatainak kitöltése - különösen a rendszeres karbantartásnak a vezetése - esetén érvényes;
 a kiterjesztett garancia” vonatkozik minden „komfort hűtési” célra használt oldalfali mono és multi split klímaberendezésre. „Komfort hűtés” a lakásban felszerelt (a lakást nem használják idegenforgalmi célokra), jellemzően nyári időszakban működő készülék, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre is használnak.;
a végfelhasználónak meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát;
az internetes felületen történt regisztrálás, a vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv/munkalap, a karbantartást igazoló munkalapok, vagy számlák közül bármelyik hiányzik, akkor a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti;
a számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)!

 

Fisher: 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
• mono split klímaberendezések (egy kültéri, egy beltéri) esetén Ön akár 60 hónap garanciára is jogosult, amennyiben eleget tesz kiterjesztett garanciális feltételeinknek. (A kiterjesztett garancia feltételeit itt olvashatja!)

HD:

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
Az Eladó (Importőrrel együttműködve) az oldalfali mono és multi split klímaberendezésekre összesen: 36 hónap időtartamra kiterjeszti a kellékszavatossági kötelezettségét. A garanciavállalás során a Polgári Törvénykönyv 6:159. § (hibás teljesítési vélelem) nem alkalmazható, és a kiterjesztett garanciavállalás a Polgári Törvénykönyv 6:159. § - 6:167. § meghatározott kellékszavatossági jellegű felelősségvállalást jelent az alábbi feltételekkel. A kiterjesztett garancia plusz feltételei Fujitsu klímaberendezések esetében:

származás igazolása (az Importőr beazonosíthatósága);
 csak az interneten regisztrált, és folyamatosan követett berendezésekre és a regisztrációs felület kötelező rovatainak kitöltése - különösen a rendszeres karbantartásnak a vezetése - esetén érvényes;
 a kiterjesztett garancia” vonatkozik minden „komfort hűtési” célra használt oldalfali mono és multi split klímaberendezésre. „Komfort hűtés” a lakásban felszerelt (a lakást nem használják idegenforgalmi célokra), jellemzően nyári időszakban működő készülék, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre is használnak.;
a végfelhasználónak meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát;
az internetes felületen történt regisztrálás, a vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv/munkalap, a karbantartást igazoló munkalapok, vagy számlák közül bármelyik hiányzik, akkor a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti;
a számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)

 

GREE

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
Az Eladó (Importőrrel együttműködve) az oldalfali mono és multi split klímaberendezésekre összesen: 36 hónap és a kompresszorra  további 24 hónap időtartamra kiterjeszti a kellékszavatossági kötelezettségét. A garanciavállalás során a Polgári Törvénykönyv 6:159. § (hibás teljesítési vélelem) nem alkalmazható, és a kiterjesztett garanciavállalás a Polgári Törvénykönyv 6:159. § - 6:167. § meghatározott kellékszavatossági jellegű felelősségvállalást jelent az alábbi feltételekkel. 

származás igazolása (az Importőr beazonosíthatósága);
 évi egyszeri rendszeres karbantartásnak a vezetése - esetén érvényes;
 a kiterjesztett garancia” vonatkozik minden „komfort hűtési” célra használt oldalfali mono és multi split klímaberendezésre. „Komfort hűtés” a lakásban felszerelt (a lakást nem használják idegenforgalmi célokra), jellemzően nyári időszakban működő készülék, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre is használnak.;
a végfelhasználónak meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát;
 a vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv/munkalap, a karbantartást igazoló munkalapok, vagy számlák közül bármelyik hiányzik, akkor a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti;
a számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)

Mobil klíma: 36 hónap

 

SYEN

Jótállási idő: 36 hónap és további 24 hónap a kompresszorra

Jótállási feltételek:

 Pontosan kitöltött jótállási jegy

Szakszerű üzembe helyezés.

A készülék rendeltetésszerű használata.

 

Cascade: 

Alapjótállás időtartama: 24 hónap
• mono split klímaberendezések (egy kültéri, egy beltéri) esetén Ön akár összesen: 60 hónap garanciára is jogosult, amennyiben eleget tesz kiterjesztett garanciális feltételeinknek. (A kiterjesztett garancia feltételeit itt olvashatja!)

 

Daikin: 

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
 Lakossági (RAC) mono és multi berendezések esetén: (az alapjótálláson felül) termékregisztráció nélkül: (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén (garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi kétszeri számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás)) további 24 hónap.

 

 

A Panasonic garancia feltételei:

A Pansonic klíma berendezésekre a Panasonic South-East Europe Kft mint a Pansonic klímaberendezések Magyarországi importőre 2 + 3 év garanciát vállal. (2 év általános garancia és plusz 3 év a kompresszorra)

 

Pansonic klíma berendezések garanciális feltételei:

A készülék üzembe helyezését csak érvényes klíma szerelői zöldkártyával rendelkező klímaszerelő végezheti!

Amennyiben a készülék beüzemelését olyan személy végzi, aki nem rendelkezik klíma szerelői zöldkártyával abban az esetben a készülék garanciája elvész.

 

A garancia további feltételei:

- Évenkénti kétszeri számlával igazolt klímatisztítás.

- Karbantartási napló helyes kitöltése (garancia füzet)

- Szakszerű üzembe helyezés.

- A készülék rendeltetésszerű használata.

 

Nem garanciális meghibásodások:

- Kezelési útmutatótól eltérő használat

- Elemi kár okozta hibák (külső sérülések stb…)

- Feszültség ingadozás okozta meghibásodások

 

 

TCL

Alapjótállás időtartama: 12 hónap
Ha a fogyasztónak minősülő végfelhasználó díjmentesen regisztrálja a vásárolt készüléket, akkor igénybe veheti a 3 éves teljeskörű garanciát.

A 3 éves kiterjesztett (teljes körű) garancia feltételei:

 

 

Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse! 

A garancia érvényét veszti, ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget, vagy ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult, illetve, hogyha a berendezést olyan személy helyezte üzembe aki nem rendelkezik erre vonatkozóan a megfelelő engedélyekkel.
 

Albaklima nem tartozik felelősséggel rendszertervezési hibából, szakszerűtlen szerelésből és mozgatásból, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért. A jótállás érvényét veszti, ha a leszállított berendezéseket jogosulatlanul helyezték üzembe vagy átalakították.


Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

 
Általános garanciális feltételek:
A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. Korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a vásárlás helyén érvényesíthet számla vagy blokk felmutatása esetében. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10 kg-ot.

A berendezés üzembe helyezése különleges szakértelmet kíván ezért, azt csak arra kiképzett és engedéllyel rendelkező szakember végezheti. A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.

A jótállási igényt csak a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a megfelelően kitöltött jótállási jegyet, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylatot. Az érvényesítés szempontjából nagyon fontos, hogy fel legyen tüntetve az üzembe helyezési szelvényen a beüzemelő zöldkártya száma és a neve (cég esetén pecsét).

A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!
Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a (jótállási jegy, számla, üzembe helyezési szelvény) készülék tulajdonosának a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.

Tekintettel arra, hogy a berendezések állás közben is romolhatnak ezért (ha a terméket nem helyezték üzembe) a vásárlást követő 30. nap elteltével megkezdődik a jótállási idő.

Kérjük a vásárlás után a berendezéshez mellékelt kezelési utasítását és a garanciafüzetet olvassa el! Kérjük, hogy a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszerviztől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni. Abban az esetben, ha a beüzemelő nem érhető el, akkor hívja:

A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe!

A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

A garancia megszűnéseinek okai (ha a megbízott szerviz bizonyítja):